Wat is het klantenportaal?
Het klantenportaal is er voor jou! Alle informatie die je nodig hebt over je levering, over een product of je eigen gegevens vind je in het klantenportaal. Als orders in het verleden zijn geplaatst, zijn deze niet zichtbaar in het klantenportaal. Je komt bij het klantenportaal door rechts bovenaan op ‘account’ te klikken. Het Klantenportaal wordt de komende tijd nog verder uitgebreid. Zo is het nog niet mogelijk om de track en trace te volgen of betalingen te controleren. Dit volgt in de toekomst.
Een account maak je eenvoudig aan door op ‘account aanmaken’ te klikken. Door middel van een voornaam, achternaam, mailadres en wachtwoord maak je een account aan. Heb je een order bij Tuinmeubelland lopen? Dan ontvang je binnen een werkdag na het plaatsen van je order, automatisch een mail met het verzoek om je klantportaal inlog aan te maken. Handig: gebruik dan het mailadres dat ook op de order staat, dan worden al jouw gegevens in het klantenportaal verwerkt.
Accountgegevens
Bij de accountgegevens vind je jouw voornaam en achternaam. Hier kan je ook een wijziging van e-mail doorvoeren of een nieuw wachtwoord instellen.
Adresboek
Bij het adresboek vind je alle contactgevens zoals je voornaam, achternaam, adres. Het is voor lopende orders nog niet mogelijk om je adresgegevens voor de aankomende levering te wijzigen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Mijn online aankopen
Heb jij via de webshop van Tuinmeubelland een product gekocht, dan vind je deze bij de online aankopen terug. Alles wat in je in een mega store hebt gekocht, zie je hier niet. Dit vind je onder ‘mijn winkel aankopen’.
Mijn winkel aankopen
Heb je een product in een van de Tuinmeubelland mega stores (Dronten, Veghel of Zaandam) gekocht? Dan vind je die producten hier terug. Heb je producten online gekocht? Dan vind je die hier niet, maar onder ‘mijn online aankopen’.
Productreviews
Heb je tips of tops over een bepaald product? Leuk! Laat het ons weten. Onderaan bij een product kun je een review geven. Alle reviews die je geplaatst hebt, zijn terug te vinden onder productreviews in jouw account.
Mijn verlanglijst
Heb je een mooi product op de website gezien? Geef het product een hartje, dan wordt deze toegevoegd aan ‘mijn verlanglijst’ en kun je het product altijd snel terug vinden. Let op: op dit moment wordt de functie verbeterd en is tijdelijk niet te gebruiken. Dit wordt zo spoedig mogelijk opgelost.
Klachten & retouren
Is er helaas iets niet goed gegaan met de bezorging of is het product niet naar wens? Hier kun je terecht voor klachten en retouren. De link vind je inder kantlijn onder 'Klachten en retouren'. Kies voor 'ik heb een klacht' of 'product retourneren' en volg de stappen.
Uitloggen
Tot slot vind je de mogelijkheid tot 'uitloggen'. Hier kun je uitloggen en is jouw account niet meer automatisch gekoppeld aan Tuinmeubelland.nl