Mist er een onderdeel bij jouw zending of is er een onderdeel kapot geraakt? Tuinmeubelland kan, afhankelijk van het product en het onderdeel, onderdelen naleveren of bij de leverancier bestellen. Wil je onderdelen bestellen? Dat kan in het Tuinmeubelland klantportaal, door een klacht aan te melden. Belangrijk: we stellen het erg op prijs als je je klacht zo spoedig mogelijk meldt. Indien mogelijk binnen 14 werkdagen na ontvangst.
Hoe werkt het aanmelden van een klacht?
Voor het aanmelden van een klacht, vragen we je gebruik te maken van het eenvoudige klantportaal van Tuinmeubelland. Dit geldt zowel voor de online bestellingen als de bestellingen die via één van de mega stores zijn gedaan. Inloggen werkt als volgt:
- Ga boven in het scherm naar de knop:
(op mobiel is alleen het icoontje zichtbaar) - Je persoonlijke inloggegevens heb je ontvangen na het plaatsen van de order. Is dit niet het geval, dan kun je een account aanmaken met het e-mail adres die is doorgegeven bij het plaatsen van de order.
- Klik op het tabje ‘Klachten en retouren’ en volg verder de stappen op het scherm.
- De reactietijd vanuit Tuinmeubelland bedraagt ongeveer twee à drie werkdagen. In de tussentijd kan je het product nog niet retour doen. Wij vragen je even onze reactie af te wachten.
Gegevens om bij de hand te houden
- Je ordergegevens: ordernummer, datum gekocht, factuurnummer, rekeningnummer/ibannummer.
- De omschrijving: (klacht, artikel bevalt niet, beschadiging etc)
- Toelichting eventuele beschadiging/klacht + bijbehorende foto's.
Terug naar de klantenservice