15% extra korting met code BLACK15 m.u.v. Black Friday Specials

Bestelling plaatsen

Tuinmeubelland doet er alles aan om het bestelproces zo overzichtelijk mogelijk te maken. Hieronder stap voor stap het bestelproces. Mocht je vragen hebben dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice.

De winkelwagen

1. Artikel in winkelwagen plaatsen

Als je het gewenste artikel hebt gevonden kun je dit met de knop ‘In winkelwagen’ naar jouw winkelwagen verplaatsen. Om af te rekenen kun je ‘Naar kassa en afrekenen’ kiezen. Mocht je door willen winkelen dan klik je op ‘Verder winkelen’. Je kunt later op het winkelwagen klikken. 

Kies 'Verder winkelen' of 'Naar kassa en afrekenen'.

2. Jouw winkelwagen

In jouw winkelwagen heb je de volgende mogelijkheden:

  1. Overzicht van de artikelen in jouw winkelwagen
  2. De mogelijkheid om de winkelwagen leeg te maken, bij te werken of verder te winkelen
  3. Het totaal bedrag van de bestelling
  4. Het afrekenen van de bestelling 'Doorgaan naar kassa'

3. Afrekenpagina

Als je tevreden bent over jouw bestelling dan kun je op ‘Doorgaan naar kassa’ klikken.


Stap 1: Factuuradres

  • Als je bij een eerdere bestelling een account hebt aangemaakt dan kun je hier inloggen door bovenaan op ‘Log in’ te klikken.
  • Als je geen account bij Tuinmeubelland hebt dan vul je jouw adresgegevens in. Je hebt ook de mogelijkheid om een account aan te maken door het hokje voor ‘Maak een account aan voor je volgende bezoek’ aan te vinken. Je moet nu ook een wachtwoord invullen. Het aanmaken van een account is niet verplicht.
  • Vink het hokje voor ‘Verzenden naar hetzelfde adres’ uit als je op een ander adres jouw bestelling wil laten afleveren. Er verschijnt een nieuw adresveld waar je het afleveradres in kunt vullen.

Stap 2: Verzending

Bij deze stap zie je of er verzendkosten in rekening worden gebracht. Meer informatie lees je bij verzendkosten. Bij ‘Servicelevering’ wordt het verpakkingsmateriaal retour meegenomen. Meer informatie lees je bij servicelevering

  • Geplande bezorgdag – bij voorkeur leverdatum je kunt (in de meeste gevallen) gratis jouw gewenste afleverdatum kiezen. Je kunt er, zonder tegenbericht, vanuit gaan dat jouw bestelling op die dag geleverd wordt. 
  • Extra bezorgdag – Woon je op de Waddeneilanden, in Zeeuws-Vlaanderen, België of Duitsland? Dan kan het voorkomen dat er een extra bezorgdag gerekend wordt.

Stap 3: Betaling

Je kunt vervolgens de gewenste betaalmethode kiezen:

  • iDeal
  • Creditcard: Mastercard, American Express of Visa 
  • PayPal
  • GiroPay 
  • Sofort e-banking 
  • AfterPay achteraf betalen 
  • Spraypay gespreid betalen (financieringsvorm, lees hier meer)
  • Klarna 
  • In3

Let op: wil je betalen via overboeken of in één van onze winkels betalen? Neem dan telefonisch contact met ons op: wij noteren je bestelling dan handmatig en sturen je instructies hoe dit te doen. 

Stap 4: Bestelling afronden en controleren

Als je jouw bestelling hebt gecontroleerd en de algemene voorwaarden hebt geaccepteerd dan kun je op ‘afrekenen’ klikken. Je gaat nu naar de beveiligde betaalomgeving van jouw opgegeven betaaloptie.

Heb je een waardebon die je wil inleveren, lees meer informatie bij waardebon inwisselen.

Na het plaatsen ontvang je een bevestigingsmail met daarin jouw ordernummer. Kleine bestellingen worden verstuurd met een Nederlandse pakketdienst. Bij grote bestellingen zoals loungesets geldt: op de avond voor de levering ontvang je een bevestigingsmail van één van onze transporteurs. Zorg ervoor dat jouw e-mailadres en mobielnummer correct vermeld.

Terug naar de klantenservice